Lov

Lov je z velké části o RP. 

V lese bude rozmístěných několik látkových pytlíků různé velikosti. V nich budou suroviny/odměny. Pytlík musí lovec z dálky alespoň 5m zasáhnout šípem.

Postavy, které nevědí lovit, stopy i pytlíky ignorují.

Pokud lovec nezasáhnul a kořist mu utekla, pytlík od toho momentu ignoruje (cca na hodinu). Pokud zasáhnul, může si pytlík vzít. Uvnitř nalezne suroviny, které se používají pro jiné věci ve vesnici, jako písařství, alchymie nebo zásobování hospody. 

Pokud loví dva, max. tři lovci společně, musí se všichni plížit a všichni si musí držet odstup od kořisti – alespoň 5m. Jeden šíp mohou ale vystřelit všichni najednou. Pokud zasáhne alespoň jeden z nich, kořist ulovili. Jinak musí pytlík ignorovat všichni.

V průběhu akce mistr lovec informuje ostatní lovce o plánovaném honu. Lovit se bude jedno větší, často nebezpečné zvíře, podle stop, které zanechalo. Kořist je větší, ale riziko také.

Příklad

Jako lovec vyrážím do lesa. Na stromě a na zemi vidím stopy, které následuju pár minut hlouběji do lesa. V dálce vidím pytlík. Zpomaluji, začínám se plížit, případně ostatním potichu ukazuju pytlík v dálce. Pohybuju se za stromy a přiblížím se, ale max. na 5 metrů. Odtud pomalu natahuji šíp a vystřelím.

Pokud jsem netrefil, pytlík odteď ignoruju a hrám, že moje kořist utekla. K tomuto pytlíku se vrátím až cca o hodinu. Pokud jsem zasáhnul, přicházím a vybírám z něj suroviny, které si nechávám u sebe. Pytlík beru taky.

Všechny suroviny jsou herní předměty, tedy se vracím do vesnice a hledám kupce, který by o ně měl zájem, popřípadě, pokud to dokážu, si je zpracuju sám.